divendres, 1 d’agost del 2008

Arboli reloaded

Sant tornem-hi, dijous altre cop a l' Ermita d' Arbolí (a la tarda s' hi està de conya).
Ens posem directament a la Zarpas, antic 7a de segones rebaixes. Es un 6c ,o 6c+ sent generosos, amb un pas punyetero per arribar a la cadena. Surt a la primera.
Despres en Poch munta de nou la Caipirinha, 7a, que ja vaig provar l' altre dia. Avui li foto un pegue a pinyon i....encadenat!
Ja per acabar el company munta la del Penúltim, un 7a+, curt (cinc xapes) i regletero a matar. Al lloro amb el xapatge de la segona, si et despistes assegurant va a terra. No li surt. Ho provo de segon i vaig controlant els passos. El col.lega ho torna a provar, pero res....Abans de marxar em decideixo a tornar-la a probar, de segon..., i voilà, encadenat (torno a remarcar, de segon...). Ja tinc deures per a la propera tarda que pugem....marxo amb els dits a "gust" dels arquejos....

3 comentaris:

Josep Barberà. ha dit...

Podries dir-me a partir de quin hora exacta toca l'ombra?.
ESTIC UNA MICA FART DE PASSAR CALOR,i a més com a que les vies curtetes m'agraden força,faria una visita ràpida!.Matant 2 moixons d'un tret.

Gràcies per endavant...

marc ha dit...

Mes o menys a partir de les cinc. El sector mes guapo potser un pel mès tard. Realment s'hi està de conya. Si esteu fins tard una mica de roba no molesta.
Au, a tibar-li

Anònim ha dit...

La zarpas, tothom diu que no es 7a, pero tothom el fa per l'esquerra (molt a l'esquerra), si es fa per l'esquerra es clar que no es 7a , però si es fa recte crec que si que pot ser 7a