dilluns, 22 de desembre del 2008

Terradets. Mescalina 430m. 7a/Ae

Dissabte quedo amb el Kletterer per anar a fer alguna cosa. Haviem parlat d' anar a la Pilastra dels Voltors, pero em va fer notar un petit detall; el Montsec estava a tope de neu (per ser el Mont-sec, clar). Difícil arribar a la cadena amb cotxe, per no parlar de la caminadeta que ens esperaria.....Deixem-ho per a l' any que ve.
Total que li dic d' anar a la Mescalina, i a l' home, curiosament no l' ha feta, ja li està bé. Jo la vaig fer farà un parell d' anys, pero tenia ganes de tornar-hi, a veure si puc tibar més que la darrera vegada.
Quedem aviat, pero entre la boira del camí i altres factors adversos que no venen al cas, ens posem a escalar a les quinientes, o sigui a quarts de 12. Molt malament,..haurem de còrrer molt per a fer cim....o sortir per la feixa.



Ressenya Luichy, com sempre indispensable

Accedim a peu de via per el primer llarg de l' Anglada, sense problemes. Pots posar alguna baga (IV)
1er llarg: Placa de 6a, amb algun pas més finet a mig llarg.
2on+3er llarg: 6b+ S' empalmen sense problemes de fregament. Els problemes venen per a encadenar.....Passant per la R3 has d' apretar de valent, peus sobats en adherència....haig de lluitar bastant per a salvar el Rotpunkt, pero surt.

El 6b+

4rt+5é llarg: 6a. Amb doble corda també s' empalmen sense problemes. Mola el camalot 1 per a l' inici del 5é llarg. Una mica sobat.

Empalmant el 4art i 5é
6é llarg: V del raro. Tieso.

V o màs
7é llarg: el 7a. Aqui volia arribar jo. Li toca tirar al company, diu que vol probar en lliure. La cosa és prou exigent. El Carles va trampejant i amb un gest altruïsta em marca els cantos. De segon surt tot en lliure, amb un repòs al mig, i amb un bufecs de dèu. Arribo rebentat a la R.
8é llarg: 6a+ sostingut i llarg. Molt bonic. Vaig tirant amb la calma, que encara estic petat del llarg anterior.
9é llarg: 6a, el llarg del ano. No es que m' hagi deixat la Ñ, és que si caus t' empales amb l' arbre sec que et permet iniciar el llarg. Al loro.
I fins aquí arribem. Se'ns ha fet massa tard. En una hora i mitja serà de nit. Es planteja la possibilitat de fer un speedclimbing per la Cade, pero la nit ha sigut dura, i aixó es paga.....

El Kletter pagant les conseqüencies......
Ja tornarem. No hay dos sin tres.

7 comentaris:

Mingo ha dit...

Felicitats pel 7a, be i l'escalada en general. Salut i bones tibades pel proper any, que vagi bé

Pura vida ha dit...

El kleterer dorm? Pensava que aquest pavut quan no escalava estava punxant a les raves del pais!

Quines bèsties!

Marsi

Anònim ha dit...

Carai nanos! esteu fets uns cracks!!! mai havia vist el vostre blog, m'ha agradat :)

Deu ni do amb el sostre de El clan de los Chamanes, no? allò si que es un sostre (i jo que ja vaig alucinar amb el de l'Esperó de Badalona a Terradets :P).

Llorenç ha dit...

Vau fer bé de no anar a Montrebei! el camí estava molt nevat!
Ep!! es la foto del ano!!perdó del año! el Kletterer parat sense parlar! segur que va ser el moment més tranquil del cap de setmana!!!j je je!!!

felicitats per la via! dius que està bastant sobada? ..ejem ejem..poques vies fàcils queden a terradets per fer!

marc ha dit...

Gràcies Mingo, igualment.
Albert: No dormia,no; estava meditant.....
Indrets: El sostre del Clan està cosit a parabolts, lo pitjor és sortir-ne. Ara, és espectacular.
Kutre: Si noi, ja es veia a les vostres fotos. La foto de l' ano no la penjo, que fa cosa...
La via té algun tramet puntual sobat, pero en general molt bona roca. S' ha de fer.
Apa, salut a tothom

Unknown ha dit...

Que caaaaaaaabron!!! A les 8 del vespre ja estava sobant.

Raquel ha dit...

Felicitats per la via i els encadenes!! Jo la tinc feta... però sense encadenar... jijiji!!