dilluns, 23 de febrer del 2009

Esportiva a Siurana.

Ara que em ve una bona temporada sense tàpia, em temo que totes les futures piades seran d' esportiva...que ja és molt.
Al tema, diumenge quedo amb el Filiu i el Carlos per a anar a tibar a Siurana. Aquests dos estan tope fanàtics, i jo porto un mes sense tocar roca....al final la cosa no surt del tot malament.
Escalfem a un 6b+ a can fàcil, així els que acompanyaven el Kletterer poden fer algun cinquillo.
Ja a Can Toni Gros encadeno un 6c+ al flash, un 7a (aquest de segon, falta confiança) i probo el 7b que ha encadenat el Fèlix, en toprope a veure que tal. Surt prou bé. La pifio cap a la meitat i a la sortida de la darrera xapa, pero surt bastant dignament. Per cert, hi ha un ostion per arribar a la R bastant important...
Un dia excel.lent, patint ja les primeres calors de l' any.

5 comentaris:

Mingo ha dit...

Collons Marc, si fas 7b ni que sigui amb top rope i a més a Siurana. Fantàstic després volaras per les tàpies.
Salut

Raquel ha dit...

I per què estaràs una temporada sense anar a la tàpia? M'he perdut algun post?

marc ha dit...

Mingo, si volo per les tàpies,...mal asunto.
No, no t' has perdut cap post, Raquel. Estem esperant un altre retoño i no em puc allunyar gaire de la guarida...sempre ens queda la serra de prades.

Raquel ha dit...

Aaahhh!! Doncs si és per això aprofita de fer el freeky, que quan tornis a la tàpia ho faràs per la porta gran!!

Unknown ha dit...

Tuuu, ja pots reeditar el post. Ja et vaig dir que el 7a no contava. Aaaaaaaaaaa se sienteeeeeee!!
Jeee jee jeeee!!