dilluns, 23 de març del 2009

...i mes Arbolí

Seguint la travessia per l' etapa esportiva de servidor, divendres amarrem de nou a Arbolí (es que cau aprop de casa...) amb el Kletterer.
Anem a l' esquerra de tot de Can Simiro:
-Migthy Penis 6a+ per a escalfar. Corre l' airet i el sol encara no pica prou.
-Catacrack 7a. Fissura-diedre desplomada. La munta el Carlos i jo l' encadeno al flash, encara que no te grans secrets. Primera part d' equilibris i despres d' aguantar-li.
-Agua de Fuego 7a. La munto amb una parada al pas clau. La resta bé. Li foto un segon pegue pero em surt pitjor que anant a vista....Placa que desploma que no es broma, amb bons cantos. Molt xula.
-No m' enganyis més. 7a. La munta i encadena el Kletterer, bow! jo m' haig de parar al flanqueig a esquerres de dalt de tot...estic petadillo.
Al final 4 vies de 7a. Marxem ben cuits......

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Va digal's-hi la veritat... vam fer un V+ i ens vam fer kaketa en un 6a i ens en vam anar amb la cua entre cames cap a casa. Ja t'ho deia jo que era molt difícil!!

marc ha dit...

perdo, perdo,...eren un 5a+ i la resta 6a's.....