dimecres, 6 de maig del 2009

Siuranella nord i espero primavera

Ahir vam fer una escapadeta a Siurana amb el Feliu.
Anem a la Siuranella nord tot pasant per l' espero primavera, el pati, etc...guiris per tot arreu, i quina calda....naltros ens refugiem a l' ombra.

-Lo deje todo blanco 7a. La munta el Feliu amb un repòs al pas de la via. A mi em surt a vista amb les cintes posades. Per a escalfar està bé, per que fins al pas la dificultat va creixent, sense apretades.
-Brigadistak 7a. Espero bonísim i sortida en placa fina. Alejes marca de la casa. Ja va bé curtir el coco. Vaig a vista i posant cintes. Em peto xapant la penúltima i em penjo quan ja havia fet el passet i sortia a la placa superior. Falta de fe, desprès veus que podries haver tirat, pero els alejes......
Agafem els trastos i tornem a l' esperó primavera, ja ha baixat la calda. El Feliu monta la papàgora 7c, pero no li queda moral per a fotre-l'hi un altre pegue. Jo declino probar-la de segon...
-Remena nena 7a. També vaig a vista i posant cintes. Molt bonica. Entrada alpina i placa fina.
Llegeixo malament el pas clau, cal oblidar-se de la fissura roma....paro i surto decidit cap a la role.
Aleje seriós a la reunió, pero hi ha canto. A la part inferior mola xapar algun buril amb recuperable que hi ha entre la tercera i la quarta xapa.
Bones vies. El proper dia directe a completar la feina.......

4 comentaris:

PGB ha dit...

Vas fort!
Enhorabona pels encadenes a l'orsai! ;)

Mingo ha dit...

Uauuuu enhorabona pels encadenes

marc ha dit...

Merci, nois.
Per cert, que coi és l' orsai?? Em sona a lo del fumbol.....

PGB ha dit...

orsai és com n'hi diuen per les meves terres al "on sight", el "a vista" :P