dilluns, 25 de gener del 2010

Siurana. Corral nou

Un altre cap de setmana sense tàpia...sort que tenim aprop Siurana. Divendres fem cap al Corral Nou amb el Jaume i el Pere X.
Anem al sector situat més a la dreta, on aquells dos tenen feina.....per la meva banda escalfo a ???? 6b+. Quan em torna a tocar ens n' anem cap al sector principal, on provo a vista Trombocid Campeador 7a+. No surt, estic massa fred i la veritat es que no amb moltes ganes de tibar., la nit anterior ha sigut dura....
Desprès hi torno i aquest cop si...bona via, curteta pero amb una mica de tot. Fa una mica de ràbia, perque crec que em podia haver sortit a vista, peró en fi...
Per acabar el mati encadeno ????? 6c de la dreta prou bo. No em fet molta feina, pero vistes les circumstàncies encara.....


Trombocid campeador 7a+