dilluns, 10 de gener del 2011

Sant Silvestre 2010. Arbolí

Celebració una mica descafeinada de la darrera escalada de l' any...comencem el padrí i servidor, i desprès s' apunten el Jaume i familia, l' Angel i el Sergi...encara bo.
Acabo l' any amb mal peu, literalment; muntant-li un 5 al Xavi, pillo una tendinitis al peu, es coneix que ja el tenia tocat...
Em poso a Materia Satànica 6b de canto per a escalfar, peró el peu em fot un mal de mil dimonis....
Miro de muntar-me la dura Poker d' alho 7b+, pero no passo de la segona xapa. Per sort es desmunta bé...el proper dia, si es que te lloc, pujaré amb algú que em faci un plànol...
Amb el peu una mica més escalfat em munto Pa d' aglà 7b guapo. Controlo els passos durs de l' entrada, pero el peu ja no em dona opció per al second go...un altre dia. Un glop de cava i cap a casa.