dijous, 23 de juny del 2011

fent l' indio per Siurana

Si l' altre dia feiem l' imbècil, ahir va tocar fer una mica l'indio.....Amb el Jaume fem cap a la Reserva India, a passar les hores centrals del dia, on en pocs llocs més et pots resguardar del sol que ja pica. Jo escalfo a Cherokee 6c plaquero i patinós de 4 xapes...una porqueria, a l' igual que la Sioux 6a+ que fa el Jaume.
Desprès vull provar la No sika please 7a+, peró la veritat és que no té molt bon aspecte. Tot i així m' hi poso, i al tibar dels primers bidits ja m' arrugo; crec que avui no tibaré gaire. Per sort puc destrepar i desmuntar la primera xapa. Ja anavem a marxar quan ens fixem en el preciós diedre de la Jerónimo 7a. Aqui si que es disfruta. Entrada apretada de regletes i després diedre tècnic. 30m. de disfrutar. Surt a vista i desprès el Jaume s' anima a fer-li un topropillo, amb prou dignitat. Canvi de sector i cap al Corral Nou, on encara toca una mica el sol. Inconscient de mi em poso a la Dents de gos 7c, segons m' han dit, factible. Factible si et van els passos de bloc.....veig el pas, peró sòc incapaç de fer tanta força. Mallón i avall. Acte seguit em poso a la Abans que peti el món 7b. Pas de bombo important que acabo resolen (aquest si) i passet fi i de tibar a la placa superior. La solana que em tocava m' ha deixat fregit i l' acabo desmuntant. Amb tot aixó el Jaume s' anima i es posa a un 6c de nova fornada.....l' home l' abandona al bombo....i em toca a mi de desmuntar-lo. M' hi poso i pillo al mateix pas....si que estem malament. Acabo fent el 6b+ Pupilas del costat per a poder desmuntar el suposat 6c. M' ho miro baixant i ja et dic jo que alló no és 6c ni de conya. Completem la jornada amb les vies fàcils, i bones, per a que escali una mica l' Eduard, que s' ha apuntat a darrera hora ( i ens ve al dedillo per a deixar de tibar....). Aqui si que disfrutem....no ha sigut un dia molt productiu: no se si estava cansat de les spartans sesions de dilluns, de la calor o era culpa dels astres ( ja no tinc més excuses....), peró no hi havia ràbia. Sort que venen uns dies de "repòs" en familia.....