divendres, 27 de setembre del 2013

Peladet. Pájaros de barro 170m. 6c+

Com sempre que pugem al Peladet anem amb la idea de fer un parell de vies...i com sempre n' acabem fent una. Aquesta vegada anavem tres, peró, i la calor al tocar el sol a la paret desaconsellava realment l' escalada.
La via ens va agradar força, amb alguna excepció. Llàstima que es fa curta, sobretot per que els llargs són, en general, aixó: llargs. I llàstima no poder amortitzar més l' aproximació, perque deu n'hi do lo amunt quye es troba la via.
Fet el reparto començo jo. Jl farà els dos centrals i el Santi el darrer...el món a l' inrevés.
L1 6b+Placa guapa, amanida amb peces aquí i allà. Des del bolt ja veus el sistema de fissures guapíssimes que t' esperen. Paciència i anar fent, que cal equipar-s'ho tot. D' aquells llargs que et deixen a gust. Tots els aliens i tascons petits i mitjans.
L2 6a+ Paset al sortir de r i la resta fàcil i agradable. Algun alien
L3 6c Molt guapo. Desplom fàcil, el tema ve més amunt.Aliens. Al tanto amb la placa tombada que en travessa et porta al primer desplom; de segon em peta una laja bastant gran sense ni adornar-me'n. De primer tenies un pèndul des de la reunió guapo.


L4 6c+. Guapo. Placa de peus cabronets i resistència, amb algun pas més punyetero. No se si anava fluix però el vaig trobar apretadet. Pràcticament equipat. Vam posar l' únic camalot de la via al darrer pas, peró és prescindible, crec.


Ràpels muntats a les reunions de la via, amb números de que s' enganxin les cordes en alguna sabina.
Arribats abaix, amb el Santi provem una vieta d' esportiva que encara és a l' ombra....i constato que estic fluixot. O aixó o no tinc ni p. idea d' escalar en degotalls (que també).
Duiem joc d' aliens del verd al taronja, repetint semàfor. Tascons mitjans i petits. En algun pitó no entren segons quins mosquetons.



1 comentari:

albertganxets ha dit...

això dels graus... darrerament l'ester m'apreta també al cotar

vagi bé company!