dijous, 5 de juny del 2014

Ombres matinals

Dijous d' exploració a Ca l' Onassis, on no havia estat mai. Hem recorregut tot el sector d' esquerra a dreta i hem escalfat al final, a la Paquiderm de goma 6b+ sense massa interès. Tornem enrera i ens posem a la Terra d'om 7a, amb molt bon aspecte. Guapa fissura en diedre, no decepciona. Ens trobem amb el Santi, en Pep i el Quico; no fem ni p. cas de les seves recomanacions i marxem cap a l' aparador. De camí localitzem un bon mur amb tres bons 7a's+ on segur que tornem....Ja a l' aparador surt a vista, la Resaca 7b regletós i guapo, que em deixa un dit amb un bon forat...tot i aixó provo la veïna Petitona 7b. A vista em faig un embolic a les primeres dificultats, i arribo rebentat al darrer pas...desprès de provar-la el Xavi, a veure si escampa fantasmes, m' hi torno a posar, però els braços ja no estan per orgues i caic sortint del darre pas...queda per un altre dia. Aprofitant que ja tinc el turmell bé, m' hi foto una bona trompada amb una llastra cantelluda, on a més, estic a punt de tornar-m'hi a fer mal al tornar-hi a passar. Es ben cert que l' home és l'únic animal que trabuca dos cops amb la mateixa pedra....