dimecres, 30 de juliol del 2014

Més obaga matinal

Desprès d' un mes tornem amb el Xavi a l' obaga del falcó, a veure s' enduu el seu objectiu...jo vaig sense cap idea clara. Escalfem a la Baixem que tinc fred 6c, des d'on, fent un canvi de reunió, es posen cintes a la Microscopi 7c+, que el Xavi té bastant a punt. Fem tots dos una primera passada. La veritat és que es veu difícil, però el Xavi em promet que amb un segon intent es veu la llum...ja veurem. De moment em poso a la veïna Desvariant 7b molt guapo, amb les dificultats in crescendo fins a la travessa final. Lluitant-la molt acaba sortint. Al seu torn el  Xavi encadena la Microscopi i la deixa per a veure si li veig més color. Efectivament un segon intent et fa veure les coses més clares, però tot i així caldrà algun altre visita...i sobretot uns gats amb la sola nova!!!