dijous, 11 de desembre del 2014

Siuranella central

Per fi podem pujar a la Siuranella central sense torrar-nos; de fet fins i tot acabarem passant fred.
Sortida no gaire lluïda amb el Poch pràcticament fent de grigri, fet que fa que agafi una bona petada....
Comencem amb El perdó dels àngels 6b, altre cop amb els estris. Repeteixo també la placa fina de Kun 7a, on constato queno vaig gaire fi. Per qüestions que no venen al cas torno a pujar la , per desprès intentar Hasta la posha 7c. Pas d' entrada i travessa cabroneta a buscar la potent fisura desplomada. Les ganes se m'acaben quan, sumat a la petada que porto, veig un parabolt molt amunt....
Ens movem cap al centre del sector, on em falta el Dit a l'ull 7b+. La munto, amb algun punt tens, i la deixo per a un altre dia. Per acabar de rematar desencadeno la Colze de Nena 7a+. Vaig justet fins a sota el pas, i desprès no tindré nasos de sortir a buscar la darrera xapa...un altre moscata i avall. A aquest pas se m'acabaran els d'abandono...