dimarts, 29 de gener del 2008

Sur del Pedraforca. Somni de Pedra 350m. 7b

10 de desembre de 2007. Vion super guapo i disfruton, totalment equipat, no calen catxarros, pero mola un pedalillo. Roca excelent, inmillorable..obligat es 6a (jo diria que algo mes). En tot cas amb una mica més de grau es disfruta molt més la via.
Vam empalmar el primer i segon llarg. (V+ i 6a+), la corda arriba be pero costa d' arrosegar.
El tercer llarg (7a o 7a+) te un pas d' entrada molt dur, adherencia al limit i tibant de regletes infimes, despres mes tranqui fins a un sostret i finalment tram d' adherencia total en travessia. Es pot empalmar amb el llarg de canvi de reunio (III) sense cap problema. El fèlix va resoldre en lliure el llarg menys el primer pas. Jo vaig fer el primer pas en lliure i em vaig pillar a la cinta de la travesia d' adherencia: podriem dir que vam fer el llarg en lliure a mitges.....
El llarg de 7b que segueix es, per a mi, el millor. 45m. de pura continuitat amb final apoteosic... si el fas en lliure: m' agradaria veure algu passant per aquell mirall.....es que no hi ha absolument res de mans. Ho vam mirar una estona, pero ni intueixes els moviments. La resta del llarg (7a) va sortir en lliure, amb un parell de reposos.
El llarg següent (7a), que acaba a la feixa, molt guapo també. Aquest si que el vaig encadenar anant de segon.
Els tres llargs següents no tenen molt de misteri. L' unic que el de 6a té un passet que ben be podria ser 6a+ o 6b, no ho se. La resta cap problema.
Baixada ràpida per les costes del Dou.
Siau