dilluns, 16 de novembre del 2009

Roca Alta. Intifada+Amadeus

Dissabte cap a Vilanova....ja tocava.
El Fèlix ja em vol enredar per anar a fer la Mision Improbable, diu que se la va mirar tot baixant de fer la Casting Buñuel amb l' Albert i que és molt guapa....o sigui, que s' ha de tibar fort. No tenim ressenya, nomès el traçat que hem copiat al Cirera.....
Un cop a peu de via decidim començar per la Intifada 150m 7a+ i desprès ja veurem.....

Intifada Topo C. Ganxets
Amadeus Topo C. Luichy
Començo jo. Sempre m' ha fet pal encetar el primer llarg, peró ultimament m' estic convencent de que és millor, així et treus la tonteria del damunt abans....
Al cap de poc de començar arriba una cordada, que també ve a la Intifada, aniran fent darrera nostre i aprofitarem per fer-los un bon reportatge fotogràfic.
L1 Fissura de V+ amb roca dubtosa. Anar fent fins a la sortida cap a l' esquerra de 6a+ i llarga travessa fins a la reunió. Trams amb roca exfoliada i cantos grans pero de mirar-se'ls bé abans de tibar o possar-hi un peu...vaig possar un Linkcam, pero amb un alien taronja fas.
L2 Fissura vertical de 6c, amb bona ganda i roca millorant amb l' alçada. Guapo, pràcticament equipat, vam completar amb l' alien vermell.

La fissura del L2
L3. Surts de la r a buscar una dèbil fissura cap a l' esquerra. Anar fent en 6b/c fins al darrer parabolt, on comencen els passos de 7a fins a la reunió. Entrada a reunió obligada per una fissura bastant romilla, pero de roca bona i abrasiva. Vaig vibrar massimament, peró ho vaig lluitar i encadenar. Gairebé equipat. Vaig possar un alien verd abans del darrer parabolt.
El Kepa encarant el tram de 7a del L3.
L4. Sortida de la reunió amb les preses contades de 7a+ i despres pura continuïtat fins al cim....
Li fot el Feliu pero cau a la segona xapa, s' ha fos xapant. Baixa i ho torna a probar fins a dues vegades....res. Llàstima, pero més val guardar-se forces per a les excursions de 6c de la resta del megallarg. Algun alien groc per la part de dalt. De segon, i amb els moviments clars des de la reunió vaig encadenar. Quin llarg més guapo......
L4. Mur de 7a+ i pura pila desprès

El Joan Cabau fent el L4 de Intifada
Un cop dalt, i veient que la pila ja ens ha deixat al nostre lloc (almenys al meu), decidim baixar per l' Amadeus i fer els darrers dos llargs...de pas farem bones fotos a l' altres cordada....
L3. Festival de canto i mur amb megabústies fins a un muret més compacte que li dona el grau al llarg 6c. Fins allà màxim 6b. Totalment equipat.
Sostrets a la sortida del L3 de l' Amadeus
L4. Altre cop sortida de la R més plaquera, seguida d' un mur brutal de pura pila.
Li tira el Feliu i aquest cop si...desprès va fent amb la calma per a poder fer amb garantia els corresponents trekkings....va posar un alien verd. De segon també encadeno, i a més trobo un lateral que permet fer el tram inicial més controlat. Al loro amb la part superior, quan sembla que ja tomba et pots endur una sorpresa....Reunió i rotpunkt a les dos vies. Dimarts ja no caldrà que faci sèries de pila....
Baixem amb dos megarapels volats per la Mision....quin estrès. Cal guiar el primer ràpel cap a la dreta per anar a buscar el balconet de la R2, i d' aqui al terra, por fin.
A peu de via ens trobem l' altre cordada, que han completat el dia amb els dos primers llargs de la mision improbable. Resulta que el tal Joan era el Joan Cabau, ja deia jo que anaven molt sueltos....quan sigui gran vull ser com ells. 53 tacos i tibant com un animal.....
Una combinada molt recomanable, on cal venir amb una bona dosis de pila.
La Intifada es troba pràcticament equipada, amb alegria. Aliens semàfor i potser taronja. Els tascons els vam passejar....mola cintes llargues.
L' Amadeus, venint de l' altre, et sembla cosida, tot i que el llarg de 7a allunyen. Amb aliens semafor fas.
Em va fer gràcia, tot mirant-me el diedre Farreny, recordar que quan el vaig fer em mirava els murs de la dreta tot pensant; s' ha d' estar fort per a posar-si. Ara em mirava el diedre pensant; quin diedre més "romàntic", no m' hi posaria ni fart de vi.....

3 comentaris:

Piju ha dit...

ei felicitats!, un viote!
alguna foto es antològica!
Vaig estar apunt de pujar, però ens va semblar que faria massa calor a la Roca Alta...i a les fotos veig que aneu amb màniga llarga!

marc ha dit...

Molt bones vies.
Si que van sortir unes fotos guapes, si....ja li he passat un bon recull al Cabau
A la paret una mica de tot; rasca al principi, airet,caloreta desprès...fins i tot alguna gota, pero en general bé.
Apa, salut i a seguir tibant

Mingo ha dit...

xiuuuuuu quin viote felicitats bous