dilluns, 1 de març del 2010

Siurana. Can Toni Gros

Divendres una nova escapadeta a Siurana, amb el Feliu, mig tocat i el Jaume.
Anem cap a Can Toni Gros, on tots podrem fer algo, i segur que estem a recer del vent....de fet acabem escalant, i descansant, en samarreta de màniga curta...
El Feliu comença escalfant a No tinc lloc 6a+, o més i tot, a jutjar per com s' ho ha de mirar...Desprès del torn del Jaume em poso directament a L' Esquitx 7a. Es veu de canto i anar fent, pero amb alejes importants...Total que pago la capullada i, inflat, haig de parar per fer amb garanties la sortida, que ja te lo seu...només cal veure com està la darrera xapa...la desmunto i la deixo per un altre dia.
Desprès del avista a Jugant amb foc 7a del Fèlix, li foto a vista a Petit pro eixerit 7a+. Anar fent, pero oju no caiguis, fins a sostre. Sortida a palpentes i canto reunió. Bé, bé...
Sortint del sostre de Petit pro eixerit 7a+

El Feliu i el Jaume rematen el matí en un 6b guapo i jo li foto a Pangea 6c+, que havia fet de segon feia bastant de temps....ara em salto alguna xapa que no he vist fins a ser a la següent ...com els alejes son la tònica...ja va bé acostumar-s'hi...
Tot tornant al cotxe, i veient que encara tinc temps, decideixo quedar-me per Ca la Isabel, a veure si em trec Cromagñon Climbing 7a+ que tinc pendent desprès de probar-lo dies enrera...Tinc sort i em trobo amb coneguts del plafó de la Canoncity que l' estan fent...aprofito i encadeno al primer toc...bon dinàmic al sostre d' entrada i anar aguantant de les regletes perfectes del mur superior. Molt guapa.