dijous, 31 de gener del 2013

Actualització Siuranella Central

Avui hem tingut la oportunitat d' escalar algunes vies noves al magnific frontó de la Siuranella central, acompanyats per una calor, en alguns moments de calma, realment asfixiant...suposo que tota la columna de finesos i britànics estaven encantats....
Escalfem a la típica Romanof 6b+, que avui em costa una mica; Peus fins i gats gastats son mala combinació...Seguim a l'únic punt on corre una mica d' aire i faig a vista la nova La Vileta 7a, amb moviments macos en un bon mur desplomat. Aprofitant que l' Antonio i el Manolo tenen muntada la Cabalgando la serpiente 7b, abans de 7b+, i tot i que em diuen que no els ha convençut, m' hi poso. Feia mooooolts dies que no provava cap 7b....resolc bé el bacallà de les quatre primeres xapes i desprès ja em vaig penjant de tant en tant...està prou bé, peró crec que es dura pel grau. Queda per a un altre dia. Per a rematar el Manolo m' acompanya a la Secallona 7a, que ja havia provat entrant directe. Passos llargs i xapes lluny, on pago les apretades sobre les preses sobades del tram inferior.....un altre dia serà.
Si algú te interès en les vies noves del sector que m'ho digui, o vagi a fer gasto a Goma2....