dimarts, 25 de juny del 2013

El Peladet. Mestre Llop 7a+

Dissabte quedo amb l' Albert, a veure si tinc sort i em toca, per una vegada, una via "plaisir", que diu. Finalment la sort es posa del meu costat i m' encordo amb l' Ester per anar a disfrutar de la roca del Peladet, mentre l' Albert i el , precisament, homenetjat amb la via, es dediquen a lo seu...
Via molt guapa, que alterna sisens de placa on cal escalar i assegurar convenientment, amb llargs de 7é grau pràcticament equipats, això si, rabiosos i difícils, potser ben graduats, però de passos força concentrats, que els fan semblar més durs. Menció a part al llarg del sostre...raro, raro, i dur, dur, i al llarguísim primer llarg (en realitat L1+L2). Vaig endur-me el rotpunkt, això si fent els 7etens de segon. Mala sort, doncs alguns són més fotuts amb la corda per dalt que de primer; deu ser el preu que em fan pagar per les múltiples vegades que m' escaquejo dels llargs durs de veritat....

De material duiem joc de totems i aliens, i ens van sobrar camalots del 2 i 3. Tascons petits i mitjans interesants, i força cintes per al primer llarg. Bona part de la via a l' ombra, i desitjant que hi toquès aviadet el sol. Baixada rapelant R7, R6, R4 de la via esquerra, R3 i R2 també de la via de l' esquerra. Per cert, si cosiu alguna xapa baixant de R6 podreu observar la broca