dimarts, 29 d’octubre del 2013

Sant Gervàs. Omerta 140m. 7b+

Omertà, la llei del silenci....no pot ser més apropiat el nom; piulada amb un bon delay, doncs la via encara era al forn. La qüestió és que em deixo enredar per anar a Sant Gervàs; aquí no regalen res, encara que ho prometin, i el meu estat de forma fisico-mental del moment no acompanyava molt, però les ganes em van poder...el resultat va ser una bona arrosegada, tot i així disfrutant; de la companyia, del passeig, del paisatge, del solet (fins que va marxar). Per a més inri la variant "fàcil" del L3 no estava encara oberta i em va tocar provar per el 7b+....provar de passar, fins que es van allunyar massa les xapes i vaig tornar a la comoditat de la punta freda de la corda...
La via és molt bona; bona roca, excepte un tram del segon llarg, i variada però sostinguda. Indubtablement hi tornarem, aixó si, amb una mica més d' ànims.
Aproximació agraïda des de Adons, amb bon camí cap a l' escletxa. Ressenya i demès obviament ici.