dijous, 24 d’abril del 2008

Paret de l' aeri. La dels Sostres+Aparicio 6b.

Combinat de vies bastant guapo, una bona combinada de tècniques, amb regustet clàssic a baix (Via dels Sostres), i escalada de finura i continuïtat typical Montserrat a dalt (Aparicio).
Quan hi vam anar, en ple agost del 2006, vam entrar-hi massa aviat i vam passar bastanta calor. Sort que a dalt ja ens va quedar a l' ombra. Una indisposició de l' alberto a peu de via, amb megaarcades incloses, gairebé en va fer tirar enrera, pero que coi, despres de l' aproximació...li fotem. L' "avantatge" d' aquesta via és que has de sortir per dalt, doncs les travesses fan dificil rapelar, almenys per la pròpia via. Parlant de travesses, al lloro amb cordades desiguals, que teniu uns penduls guapos. Per sort, tal i com es veu a la foto, els amics entren a caldo. Les reunions i els tramets de placa estan bé.

La part de dalt esta equipada amb spits (em sembla recordar que una mica cutres), pero corre aire. Cintes i friends, diria que fins al 2 de camalot.

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Osti, si que aneu valents! jo el 4t llarg el graduaria de V+/6a i vosaltres de IV+. és més, recordo haver fet un A0 en una petita travessia sota un sostret.

Sigui com sigui bona via.

Salut!

marc ha dit...

No, no anem valents, es que la foto-ressenya esta malament.Perdó.(que consti que la va fer l' altre company, je,je ).
Ara recordo que el quart llarg tenia uns metrillos de V+/6a i llavors ja sorties a l' esquerra cap a un diedrillo que si que vindria a ser IV+.
Ara la trec, no vull confondre a ningu.
Salut.

Pura vida ha dit...

Jeje, tranqui, no passa res! Tant sols que m'ha sobtat la graduació.
Felicitats per la via!

Mingo ha dit...

Enhorabona Marc. Aquesta la tinc en ment, però volia continuar per la xemeneia, encara que veig que tothom feu la combinació amb la placa de 6b. És obligat el 6b? és continuu o són passos aïllats?.
Vinga salut i que continui la festa

Isidre Escorihuela ha dit...

Marc, guapa la comvinada. La tindrem de provar. Haviam aquesta primavera si em poso les piles amb les nords montserratines... S'ha de dur molta metralla?

Lai ha dit...

Enhorabona per la via!
Mingo, sobre el que comentes dels darrers llargs de placa, he vist ressenyes que li posen 6a+. És un llarg de continuïtat, té el grau de dalt abaix, no dóna tregua... finet finet... i l'últim llarg és la guinda... uns cantos boníssims però d'aguantar-li. No crec que sigui obligat el grau i a més està xapat correctament.

marc ha dit...

Mingo:El 6b de la placa de l' aparicio ve donat, al meu parer, per la continuïtat, metres i metres (40) de mans i peus petits. De xapa a xapa deu ser 6a, tampoc estan per fer A0, pero es va fent.
Isidre: Poca metralla. Em sembla que vam portar aliens groc, vermell, taronja i camalot 1 i 2. Tascons no recordo haver-ne posat. Cintes llargues. Aneu sobrats i disfrutareu.
Lai: 6a+ per als homomontserratus i 6b per a la resta. Vist aixo el darrer llarg era un festival de busties. Dues remades i fora.
Salut

Lai ha dit...

sí, sí.. jo també crec que és 6b! quan hi vaig anar, portavem una resse que marcava 6a+ i 6a...i vaig pensar.. collons com pica... d'acord amb tu que és de continuitat... i el darrer llarg guapo, guapo!!