divendres, 25 d’abril del 2008

yo, el halcon


Ahir dijous vam tornar al falcó. Em sembla que hi anirem uns quants dies seguits; hi tenim feina a fer. Vam quedar amb en Kletterer, encara no ens coneixiem, i uns col.legues seus a les Borges i d' aqui cap a Arbolí. Vam parar a omplir garrafes a la font d' Arbolí, i és un gust veure l' aigua que hi raja ara.....
Els diem d' anar al falcó i hi ha certs reparos inicials, ejem: un dels seus col.legues es veu que no ha escalat gairebé mai. Pero l' amic Kletterer l' enreda, ja farem, li diu....Aquest tio és un perill, qualsevol dia els enganya i els fot en algun d' aquests vions de "superhombres" que es curra a Montrebei, quin cas.
Total, ells van fent al seu rotllo i naltros ens posem en un 6c guapillo i variat. Lo bo del sector es que les vies son, en general, molt llargues i molt d' anar fent, sense passos bloqueros. Et pots possar en 6c a escalfar i no pendre mal. Puja en Kletterer a xerrar una estona i també li fot un pegue. Tot seguit ens posem al tema. Repetim el 7a+ de l' altre dia, a veure que tal. Em sembla que va ser el primer cop que repeteixo una via, amb l' idea d' insistir a encadenar-la. Al Feliu no li surt, s' enreda amb els passos tecnics de dalt. La provo jo, començo be la seqüencia dura i la cago amb el canto d' un xapatge. Surto de nou i faig la sortida del diedre prou be, em quedo amb els moviments, pero em peto per xapar. bueno, ha sortit amb dos repossos, pero em sembla que ja la tinc controlada. A veure si el proper dia surt i m' anoto el primer 7a+, ni que sigui al tercer intent, ja veurem.

1 comentari:

Mingo ha dit...

Segur que et surtirà.
Salut i roca