dimarts, 17 de maig del 2011

neeeeeens..cap al Pati!!

Dissabte canviem els plans de tàpia ( a mitja tarda es confirma com una bona elecció) per una matinal a Siurana.
Fa caloreta i aixó ens porta a buscar l' ombra matinal del Pati. Allà coincidim amb el Lluís i el Ricard, cares no desconegudes. Comentant la jugada descobreixo un lector habitual d' aquestes linies...diu que hi troba info útil i de pas alivia les ànsies de verticalitat entre setmana....m' alegro de que l' invent faci el servei que ha de fer.
Escalfem, en plan lolo, a Ay Mamita 7a, aixi de pas em trec els fantasmes de fa un any i també de pas el Feliu la treu a vista.
La idea era provar la Prado del Rey, peró s'hi posen uns francesos (simpàtics, per ser d' on són...). Total que ens enredem a provar Mucho tronco, poca madera 7c de la plometa....la munta el Feliu sense acabar de resoldre el tema. Al meu torn, i després de mirar-m'ho molt, n'acabo traient l' entrellat.
El Feliu passa del Tronco i li fot a vista a la Crosta Pànic 7a+, amb la pertinent volada per a xapar la R....
Al meu torn li foto fort al 7c. Resolc els passos regleteros i cabrons de la placa, peró caic quan en teoria ja afluixa una mica.....pago les apretades que vaig fer per a probar les diferents solucions. Marxem cap a casa, i ens emplacem dilluns al matí per a veure si , amb els moviments fresquets al cap, som capaços de triomfar.
Nuvols amenaçadors