dilluns, 14 d’abril del 2008

Regina. Promio-Moreno 325m. 6b/A2

Aquest cap de setmana haviem d' anar a Montrebei, pero el tema de la pluja del divendres ens va tallar (quina excusa mes galdosa...). A mes encara no teniem el beneplàcid del "guardian de la llave del reino de Montrebei"...Total que el Toni en Feliu i servidor vam enfilar a Regina el mateix dissabte, almenys posarem algun catxarro, que ja fa masses dies que per H o por B anem fent el friki (aixo si, sempre en tàpia). Vam fer servir una bona ressenya de la casa.
Vam aproximar ens uns 40m. per el camí dels covards, fent un bon tomb, pero amb molt bones vistes i molt distret de fer. Vam veure gent a la PC i la Galí, i mecagontot, una cordada que començava la promio. Quan arribavem a peu de via els trobem que foten el camp. Els preguntem que els ha passat i ens diuen que allo es trenca tot i que passen. Lo més fort es que eren euskalduns....i es van baixar!!

Bueno, naltros al tema. Per començar un rebull, a veure si dona ales

El primer llarg t' agafa una mica fred, 6a+ amb un paset concentrat, pero ben protegit.

Segon llarg molt guapo, pas de 5+ molt fi i despres canto gordo.

Tercer llarg. Vaig començar be en lliure, pero vaig rajar-me al no poder col.locar un friend, doncs tenia la grapa al forat bo. Havia de canviar de mans i em vaig tallar. Vaig destrepar fins al darrer clau i vaig tirar en artifo. Per cert, encara busco el pont de roca del mig....El llarg acaba amb un franqueig molt guapo.

El següent llarg es disfruton, tieso i de molt bon equipar.

Cinqué llarg mes plaquero, guapo també. Aqui el toni arribant a la role

El sisé te un pas de 6a rarot, pero ben protegit. La travessa final es espectacular, amb bon canto.
El llarg de A2, te una entrada de placa molt fina a buscar un invertit, amb regletes per als peus cutres, es trencava tot. En lliure he vist que li posen de 6c+ a 7b. Home, un cop has pillat l' invertit poder si que es 6c+, pero per anar alla segur que es més. Va sortir amb un elegant A0. Aquest almenys està ben assegurat.

Travessa de IV+, amb bon canto i ambient, pero molt curta.

El nové llarg comença bé, amb una fissureta de V, pero de seguida perd, per anar a buscar la reunió en un arbre.
Vam sortir per la dreta, amb un pas de placa de 6b, ben assegurat amb 2 bolts, encara que amb roca una mica delicada. Aquest si que va sortir.

Bona via, pero te tramets on s' ha d' anar al cas amb la roca.
Vam possar-hi 5:30h (cordada de tres) i vam fer servir un parell de tascons mitjans, semafor alien, el gris, taronja i camalots 1 i 2. El 3 no cal. Vam guanyar un mallon i vam perdre un moscata normal, que ens va caure al darrer llarg.
Ah, i un dia cullunut, amb una mica d' airet a estones, pero suportable.

Mingo ha dit...

MOlt bona la teva descripció. Felicitats per la via

Jortx ha dit...

Nosaltres dissabte estàvem a Regina Nord, el sector friki.

Segurament ens devíem sentir, pels crits que fèiem uns i altres.

A veure si ben aviat puc anar-hi a fer tàpia!

marc ha dit...

Mingo: la idea es que el blog sigui útil al personal, ah i gràcies.

Jortx: fot-li xaval que pel que veig vas molt sobrat de grau.
Es mes fàcil que vagis tu a fer tapia a regina que jo vagi a tibar a bruixes.
Agur

Anònim ha dit...

Això del Red Bull és tècnica Luichy total, veig que ha fet escola.

Que tal aquest A2? És un pas només?? No cal dur metralla artificiera veig.

La llave està en el felpudo de la puerta del bar de Àger... imprescindible veure 5 birres per veure-la! Sinó no tindreu el beneplàcit!! Jaa jaa jaaa!!

marc ha dit...

El luixi no se que pren, ara, l' alberto se'ls fot com l' aigua. Jo abans em fotia un chester a peu de via (i un a cada role, dos al cim, etc...) i ara em prenc aixó, pero la veritat es que no tinc la certesa de que fa mes mal...

El A2 el vam fer en A0, esta ben equipat. Poder despres de les xapes i del primer clau allarga més, pero es deixar fer en lliure. En aquest tram no vam posar res, ni vam fer servir pedala.

Quan passem per Ager remenarem tots els felpudos dels bars a veure que trobem.....

Unknown ha dit...

Doncs no ho se nano. Es va sentir dir que el Red Bull era dolent pel sistema nerviós i el tabac ja savem que també és dolent. Tampoc ho deuen ser les pallisses que ens fotem per aquestes parets...
Però molen!

Apa, salut i atibar-li! Que qualsevol dia d'aquests ens atropella un elefant rosa.