divendres, 5 de setembre del 2008

Arbolí. La mutació

Ahir ens vam escapar a un sector nou d' arbolí, ideal per a les tardes d' estiu. Molt ventat i amb ombra a partir des 16:00h. És entre el Dard i l' Emmanuelle.
Cinc o sis vies pero molt bones, regleta i algun desplom.
Van sortir dos 6c+ al flash, amb alguns passets de molta fe, i un pegue serio a un 7a o 7a+ molt i molt guapo, amb llançament diabòlic a un canto que tampoc t' hi quedes sempre. El dinàmic em va sortir al flash, pero després ja em vaig arrugar. A veure el proper dia....
Demà si hi ha sort.....tàpia.

2 comentaris:

Mingo ha dit...

Ostia noi estas fet un fiera, resulta que tens l'ombro lesionat i et fots un 7a+, diga'm que menges, pq jo ni estan amb bona forma ensumo el 7a. Celebro que malgrat la pinya del cotxe, no os hagi passat res.
Salut i cuida't l'ombro

marc ha dit...

Ja pots comptar...
A l'hombro nomes hi tinc alguna molèstia. Lo del cotxe, per sort, un bon ensurt (i 8.000€ de reparació, sort que encara el tinc a tot risc)sense mes conseqüencies.
Merci