dilluns, 8 de febrer del 2010

Montrebei. Paret d' Aragó. Los Cuarentones 270m 7a+/Ae

Finalment algo de paret....
Divendres amb el Fèlix cap al Pont de Montanyana a sopar...primera decepció; Cal Llarc ja no és el que era: car (16€ el menú de dos plats), dolent i mal servei....nunca mais!
Desprès de sopar cap a Viacamp. Comencem a enfilar la pista i als primers metres ja flipem....es un autèntic fangar. Sort de les roderes, perquè sinó no pugem...Amb penes i treballs arribem al desvio cap a Montgai, on clavem la Cutrefornia i ens emmerdem a base de bé per a treure-la...la deixem encarada cap avall i a clapar. Si la pista segueix així recomanable un 4x4, no per el mal estat, sino per la tracció...quin merder que estan fotent....segons ens va dir un veï de Viacamp, han de fer un pont cap a Corça...ai, ai.....
L' endemà al matí ens toca caminar 5min. més fins a la supertanca....bona excursioneta fins a la feixa. Ara tant l' entrada a la feixa com el punt on cal deixar la pista es troben ben fitats. El destrepe compta ara amb una corda nova d' on pots rapelar (de moment...). En hora i tres quarts ja ens posem a la feina, acompanyats per uns navarros que una mica més tard es posen a la Femme Fatale.

Ressenya C. Luichy. Extreta d' onaclimb.

L1+L2. Llargs d' accés. Es poden enllaçar tranquilament.
L3. 6b. Placa amb forats una mica guarrilos, amb algun paset...primer spit molt amunt, desprès equipat.
L3.

L4+L5. 6a. Més placa amb forats abaix i diedre a la part de dalt. Convé saltar-se la reunió i fer el tram de IV matojero fins a la còmode reunió al megaforat (per sort sense inquilins...).Practicament equipat, vam posar un C1 al diedre.
L6 7a+/Ae. Llarg estrella amb diferència. Megaplacot de forats ( bidits i monodits...), amb alguna regleta per a respirar, sobretot els peus....El Feliu es casca una volada a la meitat i desprès va fent en lliure amb reposos, que anar de xapa a xapa sense ganxo ni pedala ja té lo seu...Jo tiro fins bastant amunt, fins que em peta una regleta lateral i passo al plan B uenoquehifarem...Bagueto al darrer spit per arribar a la R. Ojo a lo sostingut que és el llarg...les mans son relativament bones, peró vas tot el llarg molt tens de peus, i fa 50m.....Roca excel.lent. 20 cintes. ambient guapo
Obviament L6

Pas d' Ae al final L6

L7 V trencadot. Travessa a dretes i recte amunt per un diedre mig trencat. Trobareu un clau no ressenyat, la resta net. Em peta un peu i em foto un bon ensurt, sort que hi havia canto...aliens taronja, groc,gris, C1 i tascons...Reunió penjada amb ambient.
L7. Diedre guarrillo

L8 6a també delicat...sortida de la r delicada i una mica expo, el primer clau que marquen no hi és. Diedre i sortida a la dreta cap a una placa prou bona, que arribant a dalt s' espatlla...alien taronja, groc i algun de més petit...
Cim i cap a la furgo, que encara ens queda fer una mica de rally fins a Viacamp....

No és el que sembla, està recollint la darrera R....

Hi vam posar unes 4:30h. Important 20 cintes i semàfor alien + taronja + camalot 1. Tascons grans i mitjans.
Vam trobar el grau una mica collat...potser es que estava tous de tanta esportiva, peró si el Fèlix opinava el mateix...