dilluns, 29 de març del 2010

Siurana. Sortida molt frikie a Grau dels Masets d' Abaix

Dissabte se'm xafa el plan per a escalar.....altre vegada a fer esportiva. Tinc un mono de paret que m' enfilo per les ídems.....
Amb el Menorquí fem cap a Siurana, on puc "fruïr" de l' ambiente massimo, que diria aquell, frikie a matar...mal acostumat a pujar a Siurana entre setmana, flipo amb el personal, per quantitat i per qualitat...(llegiu-ho com volgueu), em sembla que vaig veure més canyes de pescar que qualsevol tarda d' hivern a la Llarga...
En fi, naltros a lo nostro. Baixem al Grau de Masets d' Abaix, on estarem a recer del vent que bufa a l' altre banda. Escalfem a Aleva 6b+ molt llarg i guapo. Prohibit caure a les 3 primeres xapes. Tot i aixó molt guapa i amb un diedre perfecte i disfrutón a la part de dalt.
Passem a muntar la veïna Little Ted 7a+. Provo a vista pero amb el subebaja de la tercera o quarta xapa quedo fos. L' acabo de muntar i la trobo un pèl dura. Desprès del primer tientu del Menor li torno a fotre i encadeno prou bé, molt millor que abans.....al loro amb el alejes a la part de dalt. Desprès encadena el col.lega i es referma en que és el 7a+ més dur que ha fet (i en porta alguns...). Bones apretades abaix i pasos d' equilibri i tècnics a dalt, amb arribada a la R bastant cardíaca.
Animat em poso a Pluja de Pedres 7a+, una de tantes lloses que pesa sobre meu. Faig prou bé la dura entrada, pero a la fissura en bavaresa "fàcil" de la part intermitja ja no vaig tan bé. Amb les tibades físiques em noto tocat; i espera't als bidits de dalt....em baixo de la darrera xapa i la desmunta el Menor amb la seva canya ( que us pensaveu? el que estigui lliure de pecat...). La deixarem com a primer plat del proper dia: aquí has de venir fresquet.
Per rematar, tot i que la moral de la tropa ha decaigut, a l' igual que el solet, vull probar a vista La Escalera del Mozo 6c+. Oju a la entrada fina. Aqui si que mola la primera xapada, més que res perquè et pots fotre marge abaix... no surt. Li fot el Menor i el cabronet em torna la jugada d' abans i es baixa abans d' afrontar el dur diedret final....torno a pujar i, amb un punt d' orgull i de mala llet, encadeno. Deu ni do amb el 6c+.
Marxem ben cuits. A veure si el proper dia m' animo a Muerte....