dilluns, 19 d’abril del 2010

Retorn a la Mussara

Divendres pujo amb al Jaume i cia al clàssic sector El Roure de la Mussara...feia mil anys que no hi anava.
Ara podria probar alguna via que abans nomès em mirava, bé, de fet ni les mirava.
Escalfem, per dir algo, a Aigua Viva 6a+. Els practicament 30 anys que té la via és noten...quin patir, com n' està de sobada. M' haig de penjar a la primera xapa, que per cert està molt amunt. Jo li donaria un plus més tranquilament. Baixant poso cintes a la veïna Shargamanta 7a, sense mirar, eh...
Despres del toprope del Jaume a Aigua Viva li foto a vista al 7a. Fàcil fins al pas clau molt dur. Veig com has d' agafar la fissura de dits, pero sòc incapaç de posar-m'hi bé. Ho acabo fent a lo bruto, juntant mans, bé, mès aviat els dits, a la fisurilla, i surto disparat cap a la R. Serà l' únic que encadenaré.
Desprès em munto la Jarias Krisnas 7b, pero a la part superior me'n vaig cap a Kikanoune 7b+, on vaig fent fins a un pas de molta fe, que et porta a un altre....tot en romos. No veig com pujar, constatem l' error a la guia i em baixo de la darrera xapa. El Sergi acaba de muntar, fins a la darrera xapa, el 7b que perseguiem...al meu torn resolc el pas de dalt de tot. Bloc molt dur quan ja vas calent de tota la via......
Al segon toc li foto a per totes, m' equivoco als pasos anteriors a la darrer xapa. Aguanto, pero he fet molt de gasto...segueixo igualment, a per totes.....orelleta esquerra, bidit infame a dreta, pujo peus, bloqueig del bidit, m' estiro al canto salvador, li entro dos dits.....i avaaaaalllllll, ruc!! Un altre dia, ara em fa una mandra espantosa tornar a pujar allà dalt....
Per acabar, i gairebé sense reposar, em poso a Tu no vadis 6b+ (6c en alguna ressenya). Entrada molt sobada, fins i tot els cantos grans es fan dolents. M' haig de parar a mirar bé un pas. La part de dalt inhumana de bona. Al tanto amb la mega llastra sikada.....No hi ha temps per a més...encara em d' anar a empenyer la furgo del Sergi.....