divendres, 2 de desembre del 2011

fracàs a Siuranella

Si fa poc més d'un mes confirmava la Siuranella Central com el meu sector talismà, ahir vaig tenir l' oportunitat de possar de nou el comptador a 0....Hi fem cap amb el Jaume, l' Angel i el Jordi...calma total. Males companyies. Baixem a la berruga, on no em estat mai. Escalfo a la Gruyere 6b molt i molt guapo, dels 6's guapos que he fet. Les bones sensacions rapidament s' esvaeixen al intentar la veïna Inhibir inhumar 6b amb la part superior de fissura a equipar: just al bombo hi ha un pas, molt obligat, que em va semblar molt més que 6b, tant que, un cop em torna a fer mal el dit i em torno a obrir el que ja tenia mig tancat, baixo...aprofitant que uns nois tenen muntada la Cavall de foc 7a+, la provo sense gaires ànims, i aquí fan falta per a superar el bombo guapo....surten els moviments, peró no tinc esma de tibar. Suposo que tota la setmana mig encostipat acaba passant factura (espero...). Al final tornem a pujar al sector principal per a fer la trilogia de 6a/6a+, que també em fan apretar...definitivament alguna cosa no rutlla.