divendres, 14 de març del 2014

Herbolari de nou

Ahir tornavem a l' Herbolari, buscant ja una mica d' airet, doncs el sol ja comença a apretar.
Escalfem a la placa principal, a la Romaní 6b i la nova Sempervivens 6c amb pas tens a l' entrada. Baixem a la planxa dreta del sector, on abunden línies netes que haurem de fer algun dia, a provar la Siutaghi 7a+ dels d' escalar, però amb bloc a l' entrada que em tomba el primer cop...millor posar tranquilament en A0 les dues primeres cintes i desprès anar de cara a barraca, no com vaig fer jo, inútilment.... la resta a vista, i no regalen: esperons tècnics, trams amb cantos de fantasia, pasos llaaaargs...prou complerta i difícil.
Ja definitivament entonat dubto si rematar la Trifàssic de Mascaró o miro de muntar al veïna Bufa bufa 7b+, que el Pep ja m' adverteix que no regala. La placa fina em crida més que no pas les tibades que ja he tastat de la Trifàssic...així que m' hi poso. Anar fent fins un parell o tres de xapes que requereixen precisió de peus i llegir molt bé les seqüències de regletes....encerto el camí, i ajudat, això si, per els nous i esmolats gats, m' emporto el primer 7b+ a vista. Molt bona, amb roca de primera i regletes que et permeten tancar fins a fer-te mal a la pell, però que no s' escapen...al tanto, però, amb un invertit a la vireta inferior que està a punt a punt de petar...jo vaig tibar molt suau i allà es va quedar.
Remato el dia intentant la Trifàssic de Mascaró 7b. A la primera tibada física em noto l' esforç anterior..i avall. El pas de sortida, però, surt bé...a veure si el proper dia la podem rematar