dilluns, 16 de març del 2015

Vilanova de Prades

Nova visita, buscant tranquilitat, a Vilanova de Prades. Aquest cop fem cap al sector Camping. Bona escalfada a Mossèn 6a+ i Maneta xafardera 6c, poca broma les dues...
Ja entonat els màsters em suggereixen la curta, però intensa, Dano 7b+, que surt al segon intent. Bones apretades amb un parell de desploms de bidits...Aprofitant que la tenen muntada provo la Kracovia 7c, fàcil fins al bombo on hi trobes tota la essència de la via concentrada...ni em surt, ni espero que surti...
Rematem el matí a la bonica placa de Ziperman 7a, on rebo la clatellada al darrer pas.

1 comentari:

Drea ha dit...

Bones Marc,
El meu nom és Andrea, i sóc estudiant de la UPC. He trobat el teu blog i he pensat que la teva opinió serà d'utilitat per la recerca inicial del meu PFC.

Es tracta de dissenyar un dispositiu que permeti que una persona que queda inconscient mentre fa esport, allunyada de poblacions o de terceres persones, pugui avisar del seu estat de forma automàtica.

Per això, en primer lloc t'agrairia molt que em comentessis la teva experiència o si has patit accidents a la muntanya i en quina situació (lloc, espai, èpoques, amb companyia o sense, etc.).

I en segon lloc, si completessis l'enquesta (enllaç) i em comentessis si em deixo d'incloure alguna qüestió a tenir en compte, també seria de molta utilitat per aquesta primera fase de disseny.

https://es.surveymonkey.com/s/BPYZ9XK

Si vols ajudar una mica més, també pots passar-li l'enllaç de l'enquesta a amics esportistes que hi tinguin experiència en situacions d'emergència, o enganxar l'enllaç a fòrums o grups de temàtica pertinent on hi participis.


També agrairé, que si no tens temps o ganes, m'ho comentis, així no et tornaré a molestar.


Moltissimes gràcies