dilluns, 6 de juny del 2011

fart de tant de "recreo"

Diumenge, i gràcies a la meteo, nou canvi de plans. Pujo de tranquis a Siurana, en plan senyor.....el problema de fer tard es que el personal ja ha triat sector: El Pati de nou...començo a estar una mica saturat del camí de Fontscaldes, peró que hi farem. La veritat és que amb el dia que feia, ben ennuvolat, hagués valgut la pena aprofitar i anar a la Siuranella central.
Escalfo tripetint la Ay Mamita 7a bo, amb un parell de seccions que et posen les piles (fisiques i mentals).
Desprès el Feliu munta la Prado del Rey 7b+, a veure si surt. La veritat es que vaig molt tou, sense gaires ganes d' apretar: Paron d' una setmana i encara tinc els dits tocats de l' Avance. Es confirmen els pronòstics i li faig un primer toc bastant lamentable. A vista vaig anar molt millor.....Al segon toc el Feliu es marca un puenting guapo. Al meu segon intent em planto al pas clau, peró aqui em falta la ràbia, i tingues per segur que fa falta....a veure si tornem al plafó i sol.lucionem aixó....avui 0 points. Sort que la Mari ha encadenat en seu 1er 7a de primera i ens paga una ronda.