divendres, 21 d’octubre del 2011

Retorn a la Siuranella

Per fi la calor afluixa i podem tornar al que, per lo vist, és el meu sector talismà. Ahir a la tarda pugem a la siuranella central, on coincidim amb un grup d' italians. Bufa un aire moderat, que et fa posar la jaqueta al parar, peró que ens regala un tacte boníssim.
Ens posem a la feina escalfant a la Romanof 6b+. Mirem de rematar l' escalfament a la Mort de gana 7a de placa anecdòtica fins a un desplom sense peus on hi ha el tema. Dificil de llegir a vista, el Feliu s' ha de penjar i a mi em surt al flash. Ja més a to, el Feliu té el detall de muntar la Ejaculació Perifèrica 7b. Entrada fisica per, mig petat, afrontar una placa de regletes amb peus cutrillos. Desprès anar fent fins a la r. Al meu torn, i amb un bon flash, "amigo" en aquests cas, encadeno.....d' aqui lo del sector talismà. Amb la feina feta em dedico a assegurar al Feliu a un altre tiento a la Ejaculació, on cau per un error de peus (l' error era portar aquells peus de gat desfets) i a un darrer, tot seguit, a la Mort de gana. I per acabar, i empès fer forces obscures, em poso a vista (per dir algo), a l' Àrros de llamàntol 6a de diedre molt guapo que faig completament a fosques, nomès amb la llum del meu frontal....que m' està passant????
Darrer tiento a Mort de Gana