divendres, 22 de febrer del 2013

acabant la penitència

Dijous pugem de nou al Penitent, tota una colla, incloent-hi el Jordi, amb qui acabaré escalant tot el dia.
Escalfem a la Cau de dragons 6b+ amb un pas bastant dur. Ja l' havia provat a la reentré, així que apreto per a no haver-lo de repetir....Ja entonat amb l' apretadeta provo a vista la Salamandra 7a+ suau, diuen. Bona apretada a l' entrada (sort dels gats resolats), anar fent i un altre pas cabronet. Fisura final boníssima, on encara pots caure; per sort no és el cas. Amb bones sensacions em poso a la Mono al dit 7a+, a veure si surt a vista. Rectifico alguna cagada a la part inferior i aguanto al foradets, em sembla que picats, de dalt fins a la cadena. Un altre al sac. El Jordi prova a vista l' Alimaña Profunda 7a+, que li he recomanat fervorosament (així em posa les cintes...). Amb un segon intent ho liquida. Jo la repeteixo i encadeno, tot i que em va d' un trist de caure anant a la cadena, on em deixo la meitat de les regletes bones; l' altre dia a vista vaig clavar tots els moviment, menys l' últim...i sort del Jordi que em fa un flash amigo en una cagada a mitja via. Marxa el Jordi i em quedo a rematar la tarda amb el Jaume, fent a vista En el nom del pare 7a molt bo, fi de nassos. Almenys no has de tibar. Marxo ben content amb un bon sac d' encadenaments.
Per cert, el sectoret ja comença a comptar amb les espècies pròpies del sectors d' esportiva: Paper de cul ben visible, esparadraps, burilles...mirem de pendre, més que no pas deixar, que no costa tant...