dilluns, 2 de desembre del 2013

...i una de freda

Primera visita a Margalef (massa lluny per a les escapades intersetmanals), i de moment sense previsió de tornar-hi....El frèstec entorn, la qualitat de la roca, els desploms potents i totes les virtuts que vulgueu, no compensen, almenys per a mi, el fet de que hagis de demanar permís per a passar per peu de via, tanda per a escalar, crits aquí i allà i baralles de gossos...Suma-l'hi que em vaig lesionar: cap ganes de tornar-hi, almenys fins que em recuperi, i segur que no en cap de setmana...
Vam escalfar, es veu que no el suficient, fent tres 6b's-6c's, massa curts....als primers bidits cabronets ja noto la falta de plafó...Em trobo al Jose, que em recomana un 7b, on a més no hi ha ningú. El munto, però en algun moment, i sense adonar-me'n m' he posat a caldo el tendó flexor del dit anul.lar esquerra. No l' acabo ni de muntar....per a fer alguna cosa faig un 6c del costat i marxo amb un molt mal gust de boca....

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola Marc! He vist el teu blog i tot el que fas. Crec que tens el perfil perfecte per ser el Grifone dels Pirineus.

Saps de què es tracta? www.grifone.com/grifone