dijous, 26 de novembre del 2009

Arboli. Sisejant al Falcó.

Avui ens hem escapat amb el Jaume al Falcó. Només arribar ens trobem el Granell que diu que va a arreglar unes reunions a l' esquerra de la paret....aquest individu es mereix tot el nostre reconeixement, treballant per la patilla (i suposo que posant'hi alguna pela i tot) per la seguretat de tothom. Si us plau, compreu almenys les seves guies.
Dit aixó al tema.
Ens posem a La Millor 6c quilomètric. Molt bona. Anar fent amb bons reposos i algun paset més picant. Surt a vista. El Jaume la proba de primer amb prou dignitat, sobretot tenint en compte el seu grau i els bons alejes de la via.
Acte seguit em poso a Pa ella pa los guiris 7a+ que ja havia probat feia més d' un any. La veritat es que no recordo gaire els moviments, nomès que has de deixar el diedre abans no s' acabi i que tens una hostia important per anar a la reunió. Total que vaig fent i posant cintes i al sortir cap a l' esquerra, havent fet lo més dur no pillo el canto salvador com cal, em patina un peu i em marco una bona volada....Remunto i arribo a la cadena sense problemes....quina ràbia. Avui no tinc ganes de tibar molt (més val reservar-se per a la tonyina del cap de setmana...) i la desmunto.
El Jaume fa un 6a+ bastant cabronet. Tornem al sector paella i em poso, amb la idea de rodar, a Bolongo 6c+. Vaig a vista i ja l' entrada apreta. Penses que desprès serà un passeig peró no: alejes importants en placa de nyapes, sense reposos bons....aquest a vista l' he suat, pero al final surt. Jo crec que és un bon 7a, francament.
Tal qual baixo em poso a la veïna Melissa 6c. La tinc amb les cintes posades. Aixó ja és una altra cosa....entrada de tibadeta i desprès anar fent, amb bons cantos i ben assegurada. Ja et dic jo que hi ha més que mig grau entre les dues vies.
A veure les plaques de dissabte....




















El Xavi Granell a mitja paret en la seva abnegada tasca.....