dimarts, 1 de febrer del 2011

Can toni gros a -7Cº

Aixi estava la cosa arribant a Cornudella el diumenge 23....

Pugem desafiant la rasca amb el Jaume, l' Angel i el Sergi, i desprès se'ns apunta el Kletterer. Sort que ja fa dies que ens arroseguem per aqui, i ja sabem que el sector ideal per als dies més durs d' hivern és just a sota l' aparcament. A peu de via, amb el solet, la manca de vent i la roca que fa de refractor s' està al punt.
Escalfem amb el Sergi a Antaviana 6c+ guapo, amb pasos desplomats de canto gordo....Desprès em munto la Demà els innocents 7b, ara de 7a+ a la nova guia. Jo trobo que es mes dura que la veïna Black Uhuru, que l' han deixat de 7b, en fi...Li flashejo al Sergi i se la treu com si res...a mi em costa un altre pegue. Pas bloquero al tram més blanquinós i pit i collons al tram de dalt. Regletes petites (pero bones), peus justos, i alejes del copon. La vaig trobar prou bona, tot i algun comentari negatiu que her sentit porai...
Animats ens enredem a muntar Caga tió 7b, antic 7b+; més aviat seria l' has cagat, tio....fàcil fins al sostre, on et trobes un pas de loc absolutament inhumà. Fins i tot el Sergi ha de sortir amb la pedala; jo ja ni cal dir-ho...a part del pas megadur, la resta no val la pena. Una porqueria, vaja.
Per acabar de cansar, i aprofitant que el Carlos l' acaba de fer, repeteixo el 6c+ de l' esquerra de l' Antaviana. Arribo ben servit a dalt.
El Jaume al 6a de l' esquerra