diumenge, 27 de febrer del 2011

re-triomfant a la Siuranella central

Divendres productiu a la Siuranella central, on tot i picar el sol, l' airet que hi corria feia que s' hi estigués de conya. El Jl i el Felix hi tenen feina, peró jo ja hi tinc els seus deures fets.... Escalfem a El perdó del àngels 6b amb una sortida a un aeri esperó molt guapo. Desprès vull provar, tot xulo jo, un 7a+ a vista. Trio la Secallona directa . El bacallà fort és a l' entrada. Controlo bé els moviments, peró vaig massa fred i m' inflo com un globus...m' haig de penjar o rebentaré. La resta és un 7a disfruton. El Feliu fa la versió 7a i triomfa....

Reposem una mica i anem al "tajo". El Feliu fot un tiento de record al Berrio Cabrero 7b+ i jo em munto el meu objectiu, la Refineria 7b+, 7c marcat a peu de via i a l'antiga guia. 35m. de via, amb una entrada exigent i un mur final que també et pot tombar. Un cop muntada, com sempre, penso a deixar-ho per un altre dia, peró al final me la deixo...faré bé. El Feliu i el Jl segueixen, avui sense èxit, al Berrio. Quan em torna a tocar, ja amb el sol més baix i la temperatura més de rotpunkt, li foto a la meva. Faig l' entrada sense gasto, dinàmic, animat pel Feliu, clavat al lateral, quatre apretades i equilibiris precaris per els laterals i repòs. Placa final i rotpunkt al segon intent altre cop...sembla que aixó és el meu sector talismàn...hi haurem de tornar més sovint.
uniformats frikis....



intentant Berrio Cabrero