dilluns, 21 de febrer del 2011

deixant-se les gemmes al Dard....

Aquest cop, a diferencia de l' altre intent, no m' hi he deixat la pell, tant sols les gemmes...
Diumenge, desprès d' abortar per raons medico-familiars la sortida prevista dissabte amb els màsquines a fer paret, quedo amb el Menorki i el Ruben a Arbolí....al final, com no podia ser d' altra manera, acaben apareixen los trescientos....peró bé, al Dard tenim teca per a tots.
Escalfem com uns campeons a la Mistyflowers 7a. Com que ja el tinc a vista no em fa pas res de penjar-me. Aprofitem per a posar cintes a la Viciats i desquiciats 7b+, al que li tinc ganes. Un primer intent; provo mil cops el bacallà de l' entrada i tenint-ho més o menys clar, peró ja esgotat, munto pedala i vaig a dalt a fer un recordatori. Faig bé, perque no ho recordava tant dur....
Al segon intent surt bé el pas de bloc durísim de l' entrada i un cop als cantos salvadors em juro que no caure....només de pensar a repetir aquell pas infernal apretes més...el truc dona els seus fruïts i encadeno.
El Menorki, al seu segon toc, resol magistralment el pas d' entrada, peró la caga a dalt, amb una volada acompanyada d' un bon crit de ràbia......no m' estranya gens...
Aprofitant que el Cortès i cia tenen cintes posades a la Silverado 7b, li foto un pegue. Placa molt dura, on les apretades anteriors em passen factura....un bon projecte per a un altre dia. Plego trastos i marxo una mica més relaxat del que he vingut.....
El Ruben a la dura entrada dela viciats

3 comentaris:

albertganxets ha dit...

vigila que "los amigos" t'estan posant feina pel Montsec.
De moment sembla que accediran a deixar-la "plaisir"

apa mus veiem
dissabte vam trobar-te a faltar.
No per res... quatre esquenes carreguen més que tres.

marc ha dit...

1.amb "amigos" com valtros, qui vol enemigos?
2.esperem que la poguem "profiter"....
3. que cabrons...només em voleu per a carregar o carregar-vos al cotxe...

apa salut

marc ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.