dijous, 29 d’octubre del 2015

La castanyada

Escapada matinal agredolça a la Siuranella central. Dolça per que feia un dia d'aquells que sap greu desaprofitar....i lo d'agre per la castanya, abans de Tots Sants, que em vaig emportar.
Escalfem amb el David a la Malfario 6c i a la nova via, presuntament 6c+/7a a la dreta del diedre de la Boca seca man. Difícil a vista -ni un marca- i sobre roca una mica crostosa encara...en tot cas bona apretada que ja em deixa escalfat.
Passem a muntar la ja probada El dit a l'ull 7b+, d'on em vaig baixar el darrer dia. Aquest cop vaig millor de força i la munto. La torno a provar i la castanya; a la placa infernal, i amb tota la corda a la mà per a xapar, em rellisca un peu i avall. Caiguda lletja, llarga i de costat, que em deixa les costelles tocades i sobretot la cama...crec que s'albiren dies de calma. La via és contundent. Entrada física i seqüències de placa sin perdon fins al repòs i sortida atlètica on no val a badar.
Tot i la trompada, i encara en calent, tinc l'esma de pujar a la R encadenant la resta i de repetir la Enganyapardals 7a. Baixar fins al cotxe ja és un altre tema...


3 comentaris:

Jordi ha dit...

Ànims Marc! paciència i a recuperar-se aviat!

albertganxets ha dit...

tres dies de descans... i apretant...
que mos coneixem

marc ha dit...

a veure...gràcies nois

salut